nieuws

Foodvisie start Nationaal Food Onderzoek 2016

Onderzoek

Wat vindt u van alle ontwikkelingen binnen food(retail) en horeca? In welke vier consumententrends van de EFMI ziet u kansen? Ziet u mogelijkheden tot groei door omzet te halen uit aanpalende verkoopkanalen? Doe mee aan het Nationaal Food Onderzoek 2016. Onder alle deelnemers verloten we drie toegangskaarten voor het Foodvisie-event.

Foodvisie start Nationaal Food Onderzoek 2016

De ontwikkelingen in food(retail) en horeca, en de mix die hierin steeds vaker ontstaat, nemen een enorme vlucht. Waar zitten we nu en waar eindigt het? Foodvisie is erg benieuwd naar uw mening en vraagt dan ook om uw medewerking aan het Nationaal Food Onderzoek 2016. Het invullen van de vragenlijst neemt slechts een paar minuten in beslag. Onder alle deelnemers verloten we drie toegangskaarten voor het grote Foodvisie-event op 27 juni as op de High Tech Campus in Eindhoven. De resultaten van onderzoek worden bekendgemaakt tijdens dit event.

Naar het onderzoek:

Nationaal Food Onderzoek 2016

Foodvisie-event

Het Foodvisie-event biedt vanuit verschillende invalshoeken in één dag inzicht, inspiratie en concrete handvatten voor de dagelijkse praktijk en de toekomst. Er komen toonaangevende experts over trends, concepten en wetgeving: Bob Hutten, Ron Blaauw, Donatello Piras, Steven van Belleghem en Bert-Jan Woertman. Foodvisie is een initiatief van de food-titels Distrifood, Foodmagazine, Misset Horeca, Misset Catering, Snackkoerier, Bakkerswereld en Vleesmagazine.

Lees ook de blog van Peter Garstenveld: ‘Foodvisie – daarom dit initiatief’… 

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels