nieuws

Blurring: ook in de Foodvisie decoratie

Foodtrends

Blurring stond centraal op het Foodvisie Event. Smakerij heeft samen met de organisatie van Foodvisie en de catering een concept gemaakt van de aankleding van de dag. Het bedrijf heeft als concept een letterlijke vertaling van de trend blurring neergezet.

Blurring: ook in de Foodvisie decoratie
Smakerij

Heb jij gegeten in de supermarkt waar ze curry serveerden? Stond jij voor automatiek In ‘t Hoekje terwijl ondertussen je band geplakt kon worden? Of was je op zoek naar een cadeautje en kwam je terecht in de wijnwinkel die ook bloemen verkoopt?

Creativiteit als meerwaarde

Verschillende sprekers spraken al over de menselijke factor binnen de digitalisering in de retail. Andere spraken over het toevoegen van interactie of het creëren van meerwaarde voor uw product of bedrijf. Dit laat al zien dat er vele verschillende mogelijke manieren zijn om de trend blurring te gebruiken of te implementeren in uw bedrijf.
Smakerij voegt creatieve innovatie toe aan de foodsector. Door middel van workshops over trends, conceptontwikkeling of brainstormen frissen we uw team op om eens anders te kijken naar de toekomst van uw bedrijf. Bekijk hier het filmpje over de Smakerij.

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels