nieuws

“Blurring versneld door online ontwikkelingen”

Foodtrends

“Blurring wordt versneld door online ontwikkelingen”, zegt Edwin Blom, Directeur Sales & Shopper Marketing bij Royal Friesland Campina. Hoe speel je in op de vele ontwikkelingen op het snijvlak van foodretail en foodservice? Edwin Blom is een van de sprekers tijdens het Foodvisie-event.

“Blurring versneld door online ontwikkelingen”
Edwin Blom

Nieuwe vormen van samenwerking en blurring zijn bijzonder actueel. Zo startte eigenaar Pierre Vink van H32 onlangs een winkel naast zijn café met keuken en hij begon een samenwerking met zijn slager. “Ik denk wel dat je over zaken als samenwerking en blurring heel goed moet nadenken. Het moet je hoofdproduct ondersteunen, en je moet doen wat je passie is. Bedreiging voelt Vink helemaal niet door detailhandels die ook starten met horeca. “Wij zorgen dat we zo uniek blijven dat het geen enkele bedreiging vormt.”

Trends, concepten, wetgeving in food

Hoe ziet uw business er over enkele jaren uit? Welke ontwikkelingen mag u niet missen? Welke stappen zou u willen zetten? Tijdens het Foodvisie-event in Eindhoven worden trends, concepten en wetgeving vanuit verschillende invalshoeken belicht. En nu eens niet van directe concullega’s maar juist vanuit een zeer breed food-perspectief want juist daarin kunnen bedrijven elkaar versterken.

Het programma is inmiddels vrijwel rond. Met toonaangevende experts als Ron Blaauw, Steven van Belleghem, Bob Hutten, Frank Quix en Edwin Blom, belooft het een inspirerende dag te worden.

Een persoonlijke uitnodiging van Edwin Blom:

Meer sprekers op het Foodvisie-event:

Paul Houtepen – Commercieel Directeur bij IRI.
Bas van Eekelen – Business Development Manager Foodretail & Foodservice bij GfK Nederland
Cleo de Rooij – Senior Productmanager RTL Licensing bij RTL Nederland
Bert-Jan Woertman – Marketing Communicatie Directeur van High Tech Campus Eindhoven
Bob Damen – strategische ontwerper  – consultant internationale retailbedrijven
Lieneke van der Laan – Senior Consultatn Strategy & Format JosDeVries

Kijk hier voor het volledige programma

Nieuw magazine Foodvisie

Begin juni verschijnt het eerste Foodvisie magazine, zowel een papieren versie als een digitale. Deze versturen wij naar al onze abonnees van deze merken: Distrifood, Misset Catering, Bakkerswereld, Misset Horeca, Distrifood Dynamics, Snackkoerier en Vleesmagazine.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels