nieuws

Nationaal Food Onderzoek: 76% ziet kansen in blurring

Foodtrends

Zeker 76% van professionals in food en horeca ziet mogelijkheden tot groei door omzet uit aanpalende verkoopkanalen. Dit blijkt uit de eerste resultaten van het Nationale Food Onderzoek.

Nationaal Food Onderzoek: 76% ziet kansen in blurring

Het Nationale Food Onderzoek van Foodvisie is nog in volle gang. Wat vindt u van alle ontwikkelingen binnen food(retail) en horeca? Een voorlopige analyse toont aan dat maar liefst 76% van de respondenten kansen ziet tot groei door omzet uit aanpalende verkoopkanalen. We zijn benieuwd of u zich ook hierin kan vinden? Wilt u deelnemen aan het Nationale Food Onderzoek? Ga dan naar de vragenlijst.

Onder alle deelnemers verloten we drie toegangskaarten voor het grote Foodvisie-event op 27 juni op de High Tech Campus in Eindhoven. De uiteindelijke resultaten van onderzoek worden bekendgemaakt tijdens dit event. Doe ook mee! Naar het onderzoek:

Nationaal Food Onderzoek 2016

 

Lees ook de blog van Peter Garstenveld: ‘Foodvisie – daarom dit initiatief’… 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels