nieuws

Grillmasters: van merkontwikkeling naar consument

Foodconcepten

Hoe zet je merk- en conceptontwikkeling krachtig in om consumenten effectief te bereiken en te beroeren? Cleo de Rooij, senior productmanager bij RTL Nederland, vertelt tijdens het komende Foodvisie-event over de aanpak van Albert Heijn en het concept Grillmasters – ‘Wie is de beste bbq’er van Nederland?’

Grillmasters: van merkontwikkeling naar consument

De Rooij geeft een unieke inkijk in hun samenwerking met Albert Heijn en Grillmasters, waarvan Herman den Blijker en Jord Althuizen de gezichten zijn. Haar verhaal geeft een goed beeld wat je kunt bereiken met creatief denken en ondernemen. Andere inspiratiebronnen op het Foodvisie-event zijn onder meer Ron Blaauw, Bob Hutten en Steven van Belleghem hun visie met food(retail) en horecaprofessionals.

Vervagende grenzen in food en horeca

Ontwikkelingen in food(retail) en horeca volgen zich in razendsnel tempo op. Met name de vervagende grenzen en de veranderende behoeften van consumenten en gasten, zorgen ervoor dat de toekomst in deze markten niet altijd even helder is. Wat zijn de huidige trends en hoe kunt u er op inspelen? Welke concepten worden ontwikkeld, waarvan u op de hoogte moet zijn? Welke kansen liggen in het verschiet? Wat betekent de huidige wetgeving voor uw business?  Dat en nog veel meer komt aan bod tijdens het grote Foodvisie-event: een messcherpe blik op uw toekomst in food en horeca.

Gevarieerd en niet alledaags

Met een schat aan kennis en ervaring binnen de verschillende markten, heeft het team van Foodvisie een gevarieerd programma met toonaangevende experts en niet-alledaagse sprekers samengesteld. Er vinden zowel plenaire als interactieve sessies plaats, waarbij de nadruk ligt op het  bieden van inzicht en inspiratie vanuit verschillende invalshoeken. Daarnaast zijn er volop mogelijkheden om te netwerken, onder het genot van een hapje en drankje.

Het Foodvisie-event vindt plaats op 27 juni op de High Tech Campus in Eindhoven. Dit is op zich al een bijzondere plek met meer dan 140 bedrijven en instituten en zo’n 10.000 onderzoekers, ontwikkelaars en ondernemers die werken aan toekomstige technologieën en producten. Een inspirerende, toekomstgerichte omgeving, waar u in één dag op de hoogte wordt gebracht van alle relevante trends, concepten en wetgeving binnen zowel food als horeca. Voor vragen of suggesties kunt u ons bereiken via: foodvisie@vakmedianet.nl

 

 

Reageer op dit artikel

Gerelateerde tags

Lees voordat u gaat reageren de spelregels