blog

Foodvisie – daarom dit initiatief

Blog

Shell gaat verse broodjes en maaltijden verkopen in een nieuw benzinepompconcept. Dan gaan ineens de bellen rinkelen op de redactie Foodmagazine, Distrifood en Bakkerswereld. Restaurants gaan maaltijden bezorgen. Nieuws voor Distrifood en Misset Horeca. Kortom, op de redacties van Vakmedianet vliegen de berichten binnen en ze in het juiste hokje deponeren lukt niet altijd.

Foodvisie – daarom dit initiatief

Vakmedianet is een jonge uitgeverij. Sinds januari 2015 is de food&horeca groep toegevoegd. Voor mij en andere collega’s, werkend in de uitgeefgroep food&horeca, betekende dat ook een tocht langs de burelen van collega’s. En dan ineens zie je dat Vakmedianet een buitengewoon sterke fooduitgeverij is: wij bereiken maar liefst meer dan een kwart miljoen food- en horecaprofessionals.

Als je zo dominant bent, moet je je verantwoordelijkheid nemen. En dat is precies wat we willen doen met Foodvisie. Foodvisie is de bundeling van de redactionele kracht van alle onderstaande titels (zie helemaal onderaan de pagina) en biedt de weerslag van kanaaloverstijgende food-concepten, trends in consumptie en onderzoek. Kortom, alles wat in het speelveld verandert voor u op een dienblad; trends, concepten en wetgeving.

Wij gieten dit bovendien in een groot Foodvisie-event kort voor de zomer van 2016.

Dus, blijf connected. Voor wie ideeën heeft, meldt het ons. Kort mailtje is mooi eerste contact: Peter Garstenveld

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels